مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-07پزشكي

نذورات را به سمتی سوق دهیم که مشکل نیازمندان برطرف شود 


سرپرست معاون آموزشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ضمن تشویق به گسترش کار خیر و نذر سلامت در ماه محرم بیان کرد: به طور قطع بهبود وضعیت سلامتی مردم با سلامت معنوی آنها ارتباط مستقیم دارد.

- امین رفیعی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر شیوع ویروس کرونا همه جهان را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده کشور نیز از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه شود، افزود: با بروز کرونا افراد جامعه به ویژه افرادی مانند کارگران فصلی و نیروهای خدماتی و.

از نظر اقتصادی آسیب دیده اند و از نظر معیشتی و تامین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری دچار مشکل شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص جلوگیری از انتقال ویروس کرونا باید سه کار اساسی رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و شستن مداوم دست ها را جدی گرفت، گفت: در عین حال باید برای رعایت نکات بهداشتی مذکور زیرساخت هایی هم وجود داشته باشد، به طور مثال به کارگران توصیه کنیم که به طور مرتب دست هایشان را بشویند و از ماسک استفاده کنند، اما سوال این است که این افراد این اقلام را چطور تهیه کنند؟.

این متخصص روانشناسی سلامت ادامه داد: امروز مفهوم سلامت، بودن یا نبودن بیماری نیست، بلکه سلامت شامل سلامت جسمی، سلامت روانی و سلامت معنوی است و اگر تمامی این ابعاد سلامت را در نظر بگیریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذورات را به سمتی سوق دهیم که مشکل نیازمندان برطرف شود 

نذورات را به سمتی سوق دهیم که مشکل نیازمندان برطرف شود